Jag förstår

Träning i Hudik fredagar kl. 10.30 med start 11 september

Kom i form efter isoleringen pga Corona! Gemensam träning i Hudik fredagar. kl. 10.30 på Träningsvarvet. Du kan komma med när du vill - det är aldrig för sent!

11 december

uppdaterad 21 augusti

klar Träningsbild.jpg

Kom i form efter Coronaisoleringen

Vi kör jumpingfitness light samt styrka och balans på Träningsvarvet i Hudik, Sjögatan 11.

Vi kör fredagar kl. 10.30 med start 11 september. Du kan komma ombytt och klar och duscha hemma för att slippa trängsel i omklädningsrummet. Du kan gå in direkt via dörr till lokalen på "baksidan" av huset.. Kostnad 1.200 kr för ett halvår. Du kan även få ett bidrag från Bröstcancerföreningen Maria på 500 kr (denna höst) när du deltar i vår gemensamma träning. Med halvårskortet kan du dessutom komma på Träningsvarvets övriga pass.
Vill du inte binda upp dig för hela terminen kan du köpa 10 kort för 500 kr. Ditt 10-kort kan även användas på annat pass på Träningsvarvet om du skulle vara sjuk eller borta.

Anmäl dig till Åsa Nordin på mobil/sms 070-394 94 05 eller e-post: asa.nordin54@gmail.com. Vi behöver ditt personnr, telefon och e-postadress (om du har).

Välkommen!

klar Träningsbild.jpg